VISUAL BOOK

Rychlý přístup

POZOR! Použij pouze pokud jsi seznámen/a s manuálem a víš, jak nezpůsobit grafickou nestabilitu ve vesmíru:

Logo Placeni za existenci

Logo Placeni za existenci představuje a zastřešuje projekt Placeni za existenci a vyjadřuje jeho hodnoty. Užití loga je opřeno o základní pravidla a způsoby použítí, které jsou vysvěleny níže.

Hlavní logotyp

Hlavní logo používáme ve většině případů. Tato verze je preferována také na profilové fotografie sociálních sítí, veškerou elektronickou komunikaci. Varianty obsahují základní černobílý podklad. Užití na jiných barevných podkladech je důležité zvážit vzhledem k potřebnému kontrastu - čitelnosti loga.

Plnobarevná varianta loga

Písmo tohoto loga - font Graphik

Varianta s rámečkem

Rámeček je doplňkovým zobrazením v případech, kdy potřebujeme oblast logotypu více zdůraznit nebo oddělit od ostatních prvků. Zde je ještě více podstatná ochranná zóna, která se počítá až za hranicí ohraničení.

Piktogram

Poslouží nám dobře při tvorbě faviconu, podkladů a jemného vyzdvižení brandu v materiálech, sociálních příspěvcích. Nikdy nepoužívej jako hlavní motiv.

Ostatní varianty k použití

Jednobarevná varianta dobře poslouží:

1) Na podkladech, které nejsou pro barevnou verzi loga dostatečně kontrastní.

2) V grafice, kde plnobarevná varianta nepodporuje grafickou integritu materiálů.

3) V tisku, kde není barevné provedení loga technicky možné (sítotisk, apod.)

❗️Ochranná zóna loga

Cca 20% šířky loga.

Je to prostor kolem loga, kde nesmí zasahovat žádné okolní grafické elementy (loga, texty, obrázky, okraje stránky, apod.) aby nedošlo k narušení značky.

Logo se ve většině případů nachází v okolním kontextu dalších prvků, od kterých se díky prostoru ochranné zóny distancuje a odlišuje.

Nechte logo "dýchat" a dopřejte mu prostor,
který si zaslouží.

❌ Zakázané varianty

Vizuální dojem loga musí být konzistentní. Abychom toho mohli docílit, dodržujeme tato pravidla, která zakazují manipulaci s logem zejména těmito způsoby:

- Nedostatečný kontrast mezi logem a pozadím

- Naklánění loga

- Deformace a změna proporcí

- Stíny pod logem

- Použití průhlednosti loga

- Přebarvování jinými, než povolenými barvami

Stejná pravidla se vztahují na všechna loga a základní vizuální prvky v projektu.

Užívej je dobře.

Logo Milionový Patron

Písmo tohoto loga - font Graphik

Doplňkové logo PZE

Logo k doplňení vizuální identity Milionového Patrona

Logo N.1 Platinum

Písmo tohoto loga - font Bai Jamjuree (Google fonts)

Barvy projektu PZE

Hlavní barvy

Tyto hlavní barvy vytvářejí základní vizuální charakter značky.

#FFAD2C

#F06D29

#000000

Produktové barvy

#846838

#3E3E3E

#FFE7AB

#7B7B7B

#FCF8E5

#B6B6B6

Interakční barvy

#E20000

#D029F0

#29ACF0

Písma

Nechovej se jako Montserrat a dej tam Inter.
Pokud jde o vizuální stránku komunikace, vždy se snaž být trochu BEBAS NEUE.

Hlavní písmo

Hlavní písmo INTER používáme na webu a v marketingové komunikaci (tiskoviny, digitální prezentace).
Toto písmo také používáme ve sdílených online Google dokumentech.

FONT INTER

Inter hlavní nadpis

Podnadpis

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Etiam commodo dui eget wisi. Fusce dui leo, imperdiet in, aliquam sit amet, feugiat eu, orci. Vestibulum fermentum tortor id mi. Etiam dictum tincidunt diam. Curabitur bibendum justo non orci. Pellentesque sapien. Etiam sapien elit, consequat eget, tristique non, venenatis quis, ante. Duis sapien nunc, commodo et, interdum suscipit, sollicitudin et, dolor.

Praktické podklady

Základní profilová fotka

Facebook cover photo

Youtube cover photo

Facebook - grafické příspěvky